Приветствую Вас Гость | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Вхід на сайт

Оголошення

Block title

Гімназія №5

Відділ освіти

Теги
конкурси Гімназія новий рік свято новини Освіта Урок учні ЗНО ЗНО-2016 реєстрація ЗНО засідання МО методичне об'єднання ММО

Пошук

Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архів записів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 16

Друзі мого сайту
  • Чугуївська гімназія№5
  • Освіта.ua
  • Відділ освіти Чугуївської міської ради
  • КВНЗ ХАНО
  • Департамент освіти Харківської облдержадміністрації

  • Час життя сайту

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    РОЗРОБКИ УРОКІВ

     



    Завантажити http://dfiles.ru/files/mcmyeqzun

                 



    Тема: Василь Володимирович Биков (1924–2003). «Альпійська балада».  Особливості сюжету і композиції повісті.

    Мета уроку: дати короткі відомості про життя і творчість В. Бикова; визначити особливості сюжету і композиції повісті; розкрити ідейну сутність твору; вдосконалювати вміння учнів організовувати власну діяльність під час аналізу художнього твору; сприяти вихованню поваги до спільної історії людства.

    Тип уроку: урок вивчення та аналіз художнього твору (з розповіддю про життя і творчість письменника).

    Завантажити  http://dfiles.ru/files/837qfxujs



    Тема: Друга світова війна у європейській поезії (К. І. Галчинський («Лист із полону», «Пісня про солдатів  з Вестерплятте» та ін.), А. Марґул-Шпербер («Про назву концтабору Бухенвальд»), Б. Ш. Окуджава («До побачення, хлопчики…») та інші – 2-3 твори за вибором учнів і вчителя). Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи.

    Мета: в художній формі змалювати життя і творчість К.І.Галчинського, А.Маргул – Шпербера, С.Гудзенка, Ю.Друніної; проаналізувати майстерність поетів в зображенні жорстокості й трагічності війни; визначити провідні думки творів; розвивати вміння виразного читання поезій; сприяти вихованню в учнів особистого ставлення до проблем, порушених у творах , повагу до історичного минулого; формувати активну громадянську позицію.

    Тип уроку: урок вивчення та аналізу художнього твору ( із замальовками життєпису поетів)

     Обладнання: тексти поезій, фото авторів, аудіозаписи.

    Завантажити  http://dfiles.ru/files/0as5xndze



    ТЕМА: ОЦІНЮВАННЯ З ТЕМИ «ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА» (ТВОРЧІСТЬ ДЖ. СВІФТА Й А. КОНАН ДОЙЛЯ)

    Мета: перевірити рівень засвоєння учнями знань із розділу; формувати розуміння необхідності повторення вивченого, самооцінку своїх знань, умінь, навичок.

    Обладнання: зошити учнів, варіанти тестових завдань.

    Тип уроку: урок контролю й оцінювання знань учнів.

    Завантажити  http://dfiles.ru/files/xf8sqynwo



    Тема:Редьярд Кіплінг. «Якщо...» Установлення сильної особистості, за будь-яких умов і обставин залишатися Людиною

    Мета: ознайомити учнів з творчістю видатного письменника; закріпити знання з теорії літератури про баладу, анафору; на прикладі твору «Якщо...» розкрити, як засобами художньої виразності автор утверджує перевагу загальнолюдських високих моральних і етичних цінностей; розвивати вміння аналізувати, співставляти, знаходити аналогії в творах українських письменників; виховувати в учнів активну життєву позицію, вміння не( втрачати почуття гідності в будь-яких ситуаціях.

    Тип уроку: засвоєння нових знань.

    Обладнання: портрет, словник літературних термінів; фішки (10 шт.), дзвіночки - для проведення «брейн-рингу», тексти віршів «Якщо...» Кіплінга і «Ти знаєш, що ти — людина?» В. Симоненка.

    Завантажити  http://dfiles.ru/files/03lj1dld3



    Контрольна робота на тему "Билини і балади"

    Завантажити http://dfiles.ru/files/uk4jrbwnq



    Контрольна робота на тему "Духовне випробування людини"
    Завантажити http://dfiles.ru/files/bltzsire0



    Тема: Олександр Грін. Основні факти життя і творчості митця. «Пурпурові вітрила». Поєднання реального і фантастичного в повісті. Основний конфлікт твору (Каперна – мрія).
    Мета: познайомити учнів із творчістю російського письменника Олександра Гріна, на прикладі його життя та творчості показати актуальність проблематики його творів, продовжувати формувати уявлення про загальнолюдські цінності – доброту, милосердя, любов до ближнього на прикладі романтичної повісті  “Пурпурові вітрила”.

    Обладнання: виставка літератури, виставка дитячих малюнків

    Тип уроку: вивчення нового матеріалу

    Завантажити  http://dfiles.ru/files/fw1fto82j



    Тестування за темою "Робін Гуд"

    Завантажити http://dfiles.ru/files/vdeu1gdr9



    Тематична контрольна робота за темою "Середньовіччя"

    Завантажити  http://dfiles.ru/files/6cyzmdj6m



    Тема: Причастие как особая форма глагола: значение, морфологические признаки, синтаксическая роль

    Цель: знакомство с причастием как с особой формой глагола; формировать умение отличать причастия от прилагательного и глагола; научить находить причастия в предложении; устанавливать слово, от которого оно зависит; определять морфологические признаки; воспитывать культуру речи и бережное отношение к языку.

    Тип урока: урок усвоения нового материала.

    Оборудование: карточки с заданиями.

    «Они служат к сокращению

    человеческого слова, заключая в себе

    имени и глагола силу».

     М.В.Ломоносов

    Завантажити http://dfiles.ru/files/wa81jmzik



    Тема: Образи Івана Терешка і Джулії в повісті В.Бикова «Альпійська балада». Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства.

    Мета уроку: через характеристику головних героїв дослідити тему протиставлення сили дружби і кохання світу насильства; визначити роль картин природи в змалюванні образів; формувати навички лінгвістичного аналізу тексту, роботи з цитатним матеріалом; вдосконалювати вміння виразного читання прозового твору; розвивати критичне мислення учнів; сприяти вихованню в учнів кращих людських якостей – вірності, наполегливості, мужності.

    Тип уроку: урок вивчення та аналізу художнього твору ( з елементами дискусії)

    Наочні засоби навчання: епізод к/ф «Альпійська балада» ( 1965 рік, реж . Б. Степанов, в гол. ролях Любов Рум’янцева, Станіслав Любшин).

    Люди теплые, живые

    Шли на дно, на дно, на дно…

    А.Твардовский

    Завантажити  http://dfiles.ru/files/5n0ptkvne



    КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

    Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури курсу інваріантної складової робочого навчального плану Чугуївської гімназії № 5 Чугуївської міської ради Харківської області у 7-Б класі на І семестр 2015/2016 навчального року

    Завантажити  http://dfiles.ru/files/gq7xa6c23



    Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури курсу інваріантної складової робочого навчального плану Чугуївської гімназії № 5 Чугуївської міської ради Харківської області у 7-Б класі на ІІ семестр 2015/2016 навчального року

    Завантажити  http://dfiles.ru/files/ihwdvrg04



    Календарно-тематичне планування із зарубіжнї літератури курсу інваріантної складової робочого навчального плану Чугуївської гімназії № 5 Чугуївської міської ради Харківської області у 8-А, 8-Б класах на І семестр 2015/2016 навчального року

    Завантажити  http://dfiles.ru/files/2fqu5gfkd



    Календарно-тематичне планування із зарубіжнї літератури курсу інваріантної складової робочого навчального плану Чугуївської гімназії № 5 Чугуївської міської ради Харківської області у 8-А, 8-Б класах на ІІ семестр 2015/2016 навчального року

    Завантажити  http://dfiles.ru/files/f0gxq8wpp