Учитель - оберіг дитинства - Інформація про сайт
Приветствую Вас Гость | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Вхід на сайт

Оголошення

Гімназія №5

Відділ освіти

Теги
конкурси Гімназія новий рік свято новини Освіта Урок учні ЗНО ЗНО-2016 реєстрація ЗНО засідання МО методичне об'єднання ММО

Пошук

Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архів записів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14

Друзі мого сайту
  • Чугуївська гімназія№5
  • Освіта.ua
  • Відділ освіти Чугуївської міської ради
  • КВНЗ ХАНО
  • Департамент освіти Харківської облдержадміністрації

  • Час життя сайту

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Сайт заступника директора з навчальної роботи Чугуївської гімназії №5 Чугуївської міської ради Харківської області, учителя української мови та літератури першої категорії Проскуріної О.В.

    Цей сайт увійшов до Міжнародного банку сайтів "Інтернет-портфоліо вчителів"

     
     

    Банк Интернет-портфолио учителей-  http://www.bankportfolio.ru/dir/0-0-4482-0-17  

          Я вчитель. Я любов і відданість, віра й терпіння. Я радість і співрадість, страждання й співчуття. Я істина й серце, совість і шляхетність. Я той, що йде, що дарує, жебрак і багатий. Я вчитель і учень, вихователь і вихованець. Я той, що прокладає шлях, і художник життя. Я притулок дитинства й колиска людства. Я посмішка майбутнього й смолоскип сущого. Я вчитель від Бога й співпрацівник у Бога.

    Ш.О. Амонашвілі

        Учительство – це мистецтво й праця. Саме вчитель, педагог, викладач, вихователь закладає і створює основу творчої людської діяльності – вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості. Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Школа - своєрідна перша нота життя. Що може бути  дорожче, ніж дитя, якого любиш ти до забуття? Але підняти його на власні ноги - для цього треба все життя. Моя мета – виховати людину нового покоління, використовуючи компетентнісно – орієнтовані педтехнології. Мій життєвий принцип - любити життя і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах шукати істину, у людях – мудрість. Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання. Творчість людини - це стиль життя. Це постійний пошук, який пробуджує дитячі душі. Творчість – це здоров`я, творчість – це боротьба з усім хворобливим, творчість – це прояснення і душевне очищення, катарсис. Кожна значна художня творчість передбачає не тільки гру уяви, але й максимум духовних сил.

        Я вважаю, що вчитель – це моя стежина в цьому житті. Тільки в цій роботі я бачу себе і не уявляю як можна жити, не бачачи ясних дитячих очей, лагідних усмішок, без радощів перших успіхів.  Це моє покликання. Учитель – важлива людина в житті кожного. Він працює з найціннішим – особистістю. І від того, який у Вас учитель, залежить і те, як Ви проведете свої кращі учнівські  роки. Тож вчитель не тільки навчає, він допомагає, скеровує, виховує, підказує, шукає… Така його доля. Бути вчителем, значить не просто знати свій предмет, а бути обізнаним у різних сферах життя, бути відкритою, небайдужою, люблячою людиною. Кожна дитина — це маленький всесвіт, і, правильно дібравши ключик, можна виховати особистість. А найбільшою нагородою для вчителя є досягнення його учнів, їхнє життя і відчуття того, що ти допоміг становленню ЛЮДИНИ. Це прекрасно, коли вчитель може бути порадником, провідником і володарем скарбниці знань. Так, звичайно, школа вимагає від людини всього її життя. Та це тільки половина правди. Хочете знати, в чому друга половина? Передусім, життя не може бути тільки в школі. Щоб давати – потрібно отримувати. І коли я виходжу зі школи – за її стінами теж життя. На мене чекають книги, журнали, газети... Чекає домівка, щоб я до неї доклала рук. Чекає сім’я. Вимогливо дзвонить телефон, стукають у двері друзі…

        Важка вчительська праця? Так, звичайно! Зошити. Не найвеселіше заняття у світі. А невдачі? А переробки? І не один раз, а багато-багато… Учительське життя  вимагає швидких реакцій, високої напруги, великої витривалості. Яким все це було б втомливим, якби не було таким різноманітним!

        Я знаю: учителями не стають, ними народжуються. Хоча, звичайно, учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця і серце, віддане дітям. Знаю це напевно, бо виросла в сім’ї, в якій мама та бабуся все життя пропрацювали у школі. Я не просто продовжила сімейну традицію, а серцем відчула, що моє покликання – учити дітей правильно жити, любити свою землю, не бути манкуртами, плекати в душі добро й людяність. Моя мама – учитель, і мені якось непомітно передалися всі її національні світоглядні позиції, її щирі вболівання за долю нашої рідної мови й за майбутнє України. Хіба могла я обрати іншу професію? Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію на те, що і я буду чимось корисна для України. Часто почуваюся щасливою. Коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитя з радістю поспішає вранці до школи, - я щаслива. Увесь час пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому. І тому оволоділа комп’ютером, тому постійно тримаю руку на пульсі сучасності, маю власний сайт «Учитель – оберіг дитинства» (proskurina1977.ucoz.ru), який увійшов до Міжнародного банку сайтів «Інтернет-портфоліо вчителів», і це дозволяє мені урізноманітнювати форми роботи з учнями на уроках та в позаурочний час. І наполеглива праця дає свої плоди -  мої учні щороку посідають призові місця в олімпіаді з української мови та літератури та різноманітних конкурсах. Звичайно, це нелегко. Та завжди допомагає приклад моєї матері – педагога. Постійно відчуваю підтримку й взаєморозуміння своїх учнів. А це так важливо!

        Будучи не тільки вчителем, а й заступником директора з навчальної роботи, маю змогу організовувати та контролювати методичну роботу, допомагати вчителям використовувати сучасні інноваційні освітні та інформаційно-комунікативні технології, можливості мережі Інтернет. Особливу увагу звертаю на ефективність праці педагога, його здатність якісно організовувати навчально-виховний процес, домагання максимально можливого засвоєння учнями програмового матеріалу, використання сучасних методів, форм навчання та виховання, вміння розвивати здібності та інтереси дітей, здійснювати диференційований підхід до школярів. Разом із учителями постійно вдосконалюю педагогічну майстерність, загальну культуру, підвищую фаховий і кваліфікаційний рівень. Сучасним учням потрібні сучасні вчителі!

    Життя у нас — це школа й дім.

    Учитель крутиться між цим.

    Як білка в колесі біжить.

    І не спиняється й на мить.

    Але не меншає проблем

    Ані вночі, ні ясним днем.

    Проблеми школи  в дім біжать

    І хочуть місце там зайнять.

    А час, як той пісок спливає..

    Що буде далі? Хто вгадає?