Приветствую Вас Гость | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Вхід на сайт

Оголошення

Гімназія №5

Відділ освіти

Теги
конкурси Гімназія новий рік свято новини Освіта Урок учні ЗНО ЗНО-2016 реєстрація ЗНО засідання МО методичне об'єднання ММО

Пошук

Календар
«  Липень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14

Друзі мого сайту
  • Чугуївська гімназія№5
  • Освіта.ua
  • Відділ освіти Чугуївської міської ради
  • КВНЗ ХАНО
  • Департамент освіти Харківської облдержадміністрації

  • Час життя сайту

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Тиждень математики

          Компетентнісний підхід в освіті - це відповідь на вимоги часу. Динамічні зміни життя, постійне оновлення інформації зумовлюють потребу в членах суспільства, фахівцях, які здатні оперативно адаптуватися, навчатися протягом життя, неперервно розвиватися. За умов реформування системи національної освіти, піднесення ролі творчої особистості в суспільстві є значним і актуальним. Основою майбутнього нашої держави мають стати, насамперед, творчі особистості, інтелектуальний потенціал яких треба формувати, починаючи з перших днів навчання в школі.

         Формування ключових і предметних компетентностей міцно  взаємопов’язане і дає можливість сформувати компетентного учня, здатного успішно діяти. Компетентнісний підхід має низку переваг перед знаннєвим  і дозволяє учням оволодіти способами навчальної діяльності, особистим досвідом. Ефективність цього впливу значно посилюється, якщо ключові та  предметні компетентності вчитель цілеспрямовано формує  як на  уроках, так і в позакласній роботі. Найважливіша перевага початкової школи - системність і цілісність навчання, виховання та розвитку учнів, можливість для кожної дитини виразити себе з найкращого боку в різних видах діяльності. Позакласна робота має великі можливості формування ключових і предметних компетентностей в учнів.

        В арсеналі вчителів початкової школи багато різних форм позакласної роботи: змагання «Що?Де? Коли?», «Брейн - ринг», «Найрозумніший», «Щасливий випадок»,  вікторини, конкурси,  олімпіади, організація клубів, тематичні шкільні свята, гурткова робота. Головне значення позакласних виховних заходів  полягає у тому, що вони сприяють більш глибокому засвоєнню учнями основного навчального матеріалу, виявленню і розвитку їх здібностей, посиленню інтересу до предмета. Вони об’єднують  учнів початкової школи у творчі колективи, які з зацікавленістю виконують творчі математичні завдання, мандрують  математичними подорожами, дізнаються багато цікавого про науку математику.

    Завантажити http://dfiles.ru/files/np1jkjc0w

      

        Цікава і продумана система виховних заходів є частиною величезної роботи вчителів початкових класів, яка допомагає розв’язувати найважливішу задачу сучасної школи – давати підростаючому поколінню глибокі і міцні знання основ наук, формувати вміння творчо використовувати знання на практиці.  Для збудження інтересу учнів вчитель повинен шукати і знаходити цікаві форми  виховних заходів. Вони дозволяють кожному учневі пізнати себе, дають можливість стверджуватись у власних очах і серед оточуючих, сприяють розвитку творчої ініціативи дитини.  Використовуйте нестандартні форми позакласної роботи, активні, інтерактивні методи, цікаві завдання. Це допоможе вам створити особливу творчу атмосферу, активізувати учнів. Досвід проведення позакласних заходів уже підтвердив, наскільки велика їх роль для розвитку мислення учнів, формування прийомів розумової діяльності – аналізу, синтезу, узагальнення, підтримання на  високому рівні пізнавального інтересу учнів до математики.