Тема, над якою працює заклад:
Зростання професійної компетентності педагогів з метою формування ціннісних орієнтацій особистості, вдосконалення навчально-виховного процесу, розвитку талановитих та обдарованих дітей
Завдання:
1. Розвиток необхідних організаційно методичних умов для запровадження Державного стандарту початкової, базової і повної загальної середньої освіти
2. Підвищення якості профільного навчання через застосування інноваційних технологій.
3. Інтенсифікація застосування ІКТ в процесі самоосвіти вчителів як засіб підвищення професійної компетентності.
4. Якісне оновлення роботи вчителів з обдарованими дітьми.
5. Посилення національно-патріотичного, морального виховання учнів.
Успішне навчання полягає в постійному пошуку нових форм, ідей, підходів і прийомів роботи з дітьми, що спрямовані на досягнення надмети. Цією надметою є здобуття учнями якісних знань, формування практичних умінь, розвиток особистості та створення умов для успішної самореалізації. Хто не мріє – не має майбутнього, а так хочеться, щоб майбутнє нашої держави – України, нашого міста, гімназії було яскравим, насиченим, творчим, життєствердним. «Школа — це майстерня, де формується думка молодого покоління, потрібно міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє», − зазначив свого часу Анрі Барбюс. Підготовка успішного учня - навченого, розвиненого, комунікабельного – ось завдання гімназії на сучасному етапі розвитку людства. Тому надзвичайно приємно, що кожен із нас, учителів, є часточкою великого спільного життєвого процесу, у якому все важливе. Професія вчителя – елітарна, це Божий дар, поклик душі й серця, це безмежність думки і яскравість образу. Жити без учителя не можна, адже реальний світ буває дуже жорстоким і може зруйнувати юну душу. У нашій професії не можна халтурити, бо жити халтурно нестерпно. Наші діти – це лакмусові папірці, за допомогою яких розрізняють добро і зло, популізм і справжнє мистецтво активного життєвого творчого пошуку шляхів для самозбагачення, самовдосконалення та самореалізації.
Моїм життєвим кредо є постійний рух уперед. Цей принцип покладений в основу генеральної мети гімназії як сучасного загальноосвітнього навчального закладу. Разом із педагогічним колективом прагну розвивати таку модель гімназії, яка забезпечить перебування учнів у сприятливому освітньо-виховному середовищі, що, у свою чергу, сприятиме формуванню здорової, гармонійно розвиненої, активної творчої особистості, конкурентною якістю якої є знання та життєві компетенції. Кожна дитина має рівні права на здобуття знань, а ми, учителі, реалізовуємо право на отримання доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства, запитів самої особистості та потреб держави. Своїм завданням, як директора, вбачаю підтримку вчителів у їх прагненні до постійної та безперервної освіти, внутрішнього розвитку й пошуку нестандартних підходів до навчання. Крім того, так будую навчально-виховний процес, щоб школярі були впевнені в отриманих знаннях, виявляли бажання самореалізуватися та знайти гідне місце в суспільстві. Окремим напрямком є співпраця з батьками та громадськістю, що допомагає у вихованні свідомого представника української нації, адже діти − продовжувачі прекрасних і величних традицій наших дідів і творці майбутнього України.