Приветствую Вас Гость | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Вхід на сайт

Оголошення

Гімназія №5

Відділ освіти

Теги
конкурси Гімназія новий рік свято новини Освіта Урок учні ЗНО ЗНО-2016 реєстрація ЗНО засідання МО методичне об'єднання ММО

Пошук

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 15

Друзі мого сайту
  • Чугуївська гімназія№5
  • Освіта.ua
  • Відділ освіти Чугуївської міської ради
  • КВНЗ ХАНО
  • Департамент освіти Харківської облдержадміністрації

  • Час життя сайту

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Циклограма справ класного керівника

    Форма і структура плану виховної роботи

    У сучасній школі існують різні види планування виховної роботи. Найпоширенішими є такі варіанти планів:

    •  загальний шкільний план виховної роботи;

    •  план роботи класного керівника;

    •  план роботи керівника гуртка;

    •  план роботи керівника секції;

    •  план роботи керівника клубу.

    Планування може бути:

    •  оперативним (короткочасним) — планування проведення позакласного заходу, планування роботи на тиждень;

    •  довготривалим — планування виховної роботи на півріччя (семестр), навчальний рік;

    •  тематичним — планування виховної роботи за окремим напрямом.

    Структура плану виховної роботи обов'язково повинна містити: мету й завдання виховного та навчального процесу школи, класу; характеристику колективу класу; аналіз роботи у минулому році; план роботи на поточний рік за напрямами.

    Пропонуємо ознайомитись з орієнтовною структурою плану виховної роботи класного керівника. У разі необхідності Ви можете скористатися ним як прикладом, доповнюючи своїми пунктами чи переробляючи за власним бажанням.

    Циклограма справ класного керівника

     Щороку:

    1.  Аналіз виховної роботи за минулий рік.

    2.  Постановка виховної мети іі завдань у поточному році.

    3.  Характеристика колективу класу та соціальний паспорт класу.

    4. Аналіз життєдіяльності класного колективу.

    5.  Робота з батьками учнів.

    6.  Спільна із громадськістю діяльність.

    7.  Індивідуальна робота з учнями.

    8.  Робота з учнями, що мають особливості в поведінці («група ризику»).

    9.  Взаємодія з учителями-предметниками.

    10.  Педагогічні спостереження.

    11.  Пошук джерел (література, Інтернет) для проведення виховних заходів.

     

    Щодня:

    1.  З'ясування причин відсутності учнів на уроках, фіксування пропусків у класному журналі.

    2.  Робота з тими, хто запізнюється на уроки.

    3.  Організація харчування учнів.

    4.  Організація чергування в класному кабінеті.

    5.  Індивідуальна робота з учнями.

     

    Щотижня:

    1.  Перевірка щоденників учнів.

    2.  Проведення заходів у класі (за планом).

    3.  Робота з батьками (за необхідності).

    4.  Робота з учителями-предметниками (за необхідності).

    5.  Відвідування шкільного лікаря, медсестри з приводу довідок про хвороби учнів.

     

    Щомісяця:

    1.  Відвідування уроків у своєму класі.

    2.  Консультації у шкільного психолога.

    3.  Проведення бесід із питань безпеки життєдіяльності.

    4.  Зустріч із батьківським активом.

    5.  Участь у шкільних нарадах щодо планування роботи (за графіком).

     

    Один раз на семестр:

    1.  Оформлення класного журналу за підсумками семестру.

    2.  Участь у навчанні (наприклад, у семінарах) класних керівників.

    3.  Аналіз виконання плану роботи за семестр, коригування плану виховної роботи на новий семестр.

    4.  Заповнення табелів успішності учнів.

    5.  Складання плану роботи на канікули.

    6.  Проведення батьківських зборів.

     

    Один раз на рік:

    1.  Проведення відкритого заходу.

    2.  Оформлення особистих справ учнів.

    3.  Аналіз і складання плану роботи класу.

    4.  Складання або уточнення статистичних даних про учнів класу.