Приветствую Вас Гость | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Вхід на сайт

Оголошення

Гімназія №5

Відділ освіти

Теги
конкурси Гімназія новий рік свято новини Освіта Урок учні ЗНО ЗНО-2016 реєстрація ЗНО засідання МО методичне об'єднання ММО

Пошук

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 15

Друзі мого сайту
  • Чугуївська гімназія№5
  • Освіта.ua
  • Відділ освіти Чугуївської міської ради
  • КВНЗ ХАНО
  • Департамент освіти Харківської облдержадміністрації

  • Час життя сайту

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Про організацію методичної роботи у 2015-2016 навчальному році
     Завантажити [.zip | 147.46Kb]

     

    Про організацію методичної роботи у 2014-2015 навчальному році
     Завантажити [.zip | 42.17Kb]

    Методична робота в гімназії

    Аналіз методичної роботи Чугуївської гімназії №5 за І семестр 2014/2015 н.р.

    Завантажити:http://dfiles.ru/files/vo6zvdkva

    Програма реалізації методичної теми «Зростання професійного рівня педагогів з метою вдосконалення навчально-виховного процесу в умовах впровадження Державного стандарту початкової, базової і повної середньої освіти». Завантажити: http://dfiles.ru/files/2w8zubvzv

    Орієнтуючись на гуманізацію навчання, на формування особистості учня, визнання її цінності та необхідності для сучасного суспільства, адміністрація гімназії впевнена, що вона формується особистістю самого вчителя. Тому необхідно створити всі умови для росту професійної майстерності педагога. А для цього необхідна діюча й ефективна структура методичної служби. Майстерність учителя формується через постійне, систематичне професійне навчання на місцях. Отже, методична робота - найважливіша ланка системи безперервного навчання членів педагогічного колективу школи. Цілі й завдання методичної служби тісно пов'язані із системою внутрішкільного управління.

    Тому основними функціями й завданнями методичної служби гімназії є:

    • вивчення і творче розуміння всіх нормативних програмно-методичних документів МОНУ і регіону;

    • активне впровадження та використання досягнень і рекомендацій психолого-педагогічної науки;

    • вивчення та впровадження досягнень педагогів-новаторів у практику роботи педагогічного колективу даної школи та використання їх в інших колективах;

    • створення згуртованого колективу однодумців, що дбайливо зберігає традиції школи;

    • діагностика та прогнозування результатів навчально-виховного процесу;

    • стимулювання ініціативи та творчості членів педагогічного колективу й активізація його діяльності в науково-дослідній, пошуковій роботі;

    • використання в навчально-виховному процесі сучасних методик, форм, видів, засобів і новітніх технологій;

    • виявлення й попередження недоліків, утруднень і перевантажень у роботі педагогічного колективу;

    • розвиток світогляду, професійно-ціннісних та індивідуально-моральних якостей членів педагогічного колективу, готових до самоосвіти та самовдосконалення

    . Планування методичної роботи відображено у ІІ розділі річного плану школи „ Робота з педагогічними кадрами” і здійснюється на підставі аналізу діяльності педагогічного колективу за попередній навчальний рік.

    Структура методичної роботи

    В гімназії визначена чітка структура методичної роботи, яка складається із взаємопов’язаних та взаємодіючих елементів: методична рада, яка є координатором всієї методичної роботи в школі; педагогічна рада, яка визначає основні напрямки і завдання, конкретні форми роботи педагогічного колективу та приймає рішення з основних питань діяльності гімназії; шкільні методичні комісії; творчі групи вчителів з певних проблем навчально – виховного процесу. Планування методичної роботи тісно пов’язане з реалізацією проблеми роботи гімназії.

    Уся методична робота в гімназії здійснюється через діяльність методичних комісій , творчих груп. Найбільш ефективними для нас у гімназії є:

    • теоретичні семінари (доповіді, повідомлення);

    • семінари-практикуми (доповіді, повідомлення із практичним показом на уроках, класних годинах, позакласних, позашкільних заходах);

    • диспути, дискусії («круглий стіл», діалог-суперечка, дебати, форум) тощо;

    • ділові ігри, рольові ігри, уроки-імітації, уроки-панорами;

    • обговорення сучасних новітніх методик, технологій, досягнень психолого-педагогічної науки;

    • обговорення окремих відкритих, взаємовідвіданих уроків, заходів або їхнього циклу;

    • обговорення  питань для тестування й анкетування учнів;

    • різноманітні виставки, звіти із самоосвіти, реферати, розробки уроків, виготовлення наочних приладів; виставки кращих продуктів творчості дітей тощо;

    • обговорення передового педагогічного досвіду, його поширення й упровадження; педагогічні ради та ін.

    Кожна з форм методичної роботи має свій пріоритетний вплив на досягнення тих або інших цілей, тому загальна її результативність залежить і від якості їх поєднання в безперервному процесі вдосконалення педагогічної майстерності вчителів гімназії.

    У 2014/2015 навчальному році гімназія працює над темою : «Зростання професійного рівня педагогів з метою вдосконалення навчально-виховного процесу в умовах впровадження Державного стандарту початкової, базової і повної середньої освіти». Головним пріоритетом роботи над темою є впровадження інноваційних технологій, а саме: - проектної технології; - інформаційно – комунікаційних технологій; - технологій дистанційного навчання.

    Послідовність методичної роботи:

    I етап - 2012/2013 н.р. — вивчення літератури і ППД міста, району, області

    1. Підбір і вивчення літератури за темою. Форми роботи: педагогічні читання, семінари, конференції.

    2. Встановлення зв’язку з районним методичним кабінетом з даного питання.

    3. Пошук ППД з даної проблеми та ознайомлення педагогічного колективу з ним.

    4. Організація лекції з даної проблеми .

    5. Розробка пам'яток щодо вивчення даної проблеми для кожного вчителя.

    II етап - 2013/2014 н.р. — організація дослідницької роботи

    1. Відбір вчителів з числа найбільш ініціативних для організації дослідницької роботи.

    2. Створення творчих груп і розроблення рекомендацій,

    3. Організація роботи теоретичного семінару і залучення до роботи методкомісій.

    4. Проведення методичних консультацій адміністрацією гімназії та вчителями вищої категорії.

    5. Вивчення ПД з даної проблеми кращих учителів гімназії.

    III етап - 2014/2015 н.р.— практична робота

    1. Проведення методичних рингів (обмін досвідом).

    2. Проведення відкритих уроків учителя¬ми школи.

    3. Вивчення адміністрацією гімназії шляхів реалізації вчителями теми гімназії через відвідування уроків.

    4. Надання адресної допомоги передовими вчителями гімназії та адміністрацією тим працівникам, в яких є утруднення з вирішенням проблеми.

    5. Вивчення результативності втілення теми гімназії: 1) анкетування учнів; 2) анкетування батьків; 3) проведення співбесіди з учителями; 4) проведення контрольних робіт; 6. Пропаганда ППД через засоби масової інформації.

    IV етап - 2015/2016 н.р.— систематизація та узагальнення

    1. Систематизація матеріалу, напрацьованого колективом з даної теми.

    2. Проведення конференцій і творчих звітів учителів.

    3. Звіт адміністрації гімназії перед колективом про результативність упровадження проблеми гімназії в практику роботи кожного вчителя.

    Форми роботи, що сприяють підвищенню професійної майстерності: педради, семінари-практикуми, майстер-класи, творчі групи.