Яким повинен бути сучасний урок?
| |
bytyz | Дата: Субота, 11.04.2015, 11:25 | Повідомлення # 1 |
Адміністратор
Група: Администраторы
Повідомлень: 6
Статус: Offline
| За вікном інший час, інше суспільство, інші люди, технології... Сьогоднішній учитель думає, як зробити, як організувати урок, який відповідатиме сучасним запитам суспільства. Учитель, якому вдається змінити хід уроку так, що це подобається не лише йому, але й учням, прагне вдосконалювати свою діяльність далі, роблячи її творчою і захоплюючою, залучаючи у цей процес учнів.
|
|
| |
toshakorablev2016 | Дата: Понеділок, 09.11.2015, 20:29 | Повідомлення # 2 |
Рядовой
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Урок не повинен бути нудним, завжди однаковим, на якому діти не творять, не шукають, не розмірковують. Всі ми знаємо, що поганих дітей не буває. Потрібно лише помітити в кожному щось особливе, гарне. Похвалити, пробудити бажання бути кращим. В рамках цієї парадигми учитель дивиться, що залежить від нього, що треба зробити, щоб урок був сучасним. Повинні бути створені умови для творчого мислення, самостійної роботи та отримання радості відкриття.Всім добре відоме проблемне навчання: використання ситуаційних задач, де набувається учнівський досвід індивідуального і спільного рішення, де долаються психологічні бар'єри, пов'язані з відсутністю навичок спілкування, розвиваються навички практичного мислення, підготовка і проведення семінарських занять чи інших занять, під час підготовки до яких учні працюють самостійно, конспектуючи вивчений матеріал, готують наукові тези. За багато років роботи в школі досвід показав, що на особистість учня не можна тиснути авторитетом, ставити кожного в однакові рамки: «ЗРОБИ», «ПОВИНЕН», «ЗАБОВ'ЯЗАНИЙ».
|
|
| |
rostovaange | Дата: Понеділок, 09.11.2015, 20:33 | Повідомлення # 3 |
Рядовой
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Урок - це функціонуюча цілісна система, де необхідно детально продумувати всі етапи, мету, структуру і схему уроку. Учитель, якому вдається змінити хід уроку так, що це подобається не лише йому, але і учням, прагне вдосконалювати свою діяльність далі, роблячи її творчою і захоплюючою, залучаючи у цей процес учнів.
|
|
| |
|