Приветствую Вас Гость | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Вхід на сайт

Оголошення

Гімназія №5

Відділ освіти

Теги
конкурси Гімназія новий рік свято новини Освіта Урок учні ЗНО ЗНО-2016 реєстрація ЗНО засідання МО методичне об'єднання ММО

Категорії розділу
Мої статті [10]

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 15

Друзі мого сайту
  • Чугуївська гімназія№5
  • Освіта.ua
  • Відділ освіти Чугуївської міської ради
  • КВНЗ ХАНО
  • Департамент освіти Харківської облдержадміністрації

  • Час життя сайту

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Статті » Мої статті

    Microsoft запрошує до програми "Школа у Хмарах"

    Microsoft запрошує до програми

    "Школа у Хмарах"

        Програма Microsoft "Вчитель – експерт" є унікальною програмою, створеною з метою визнання на всесвітньому рівні педагогів, які покращують навчання та успішність учнів за допомогою ефективного використання технологій. Учителі-експерти працюватимуть у тісній співпраці з Microsoft з метою привнесення інновацій в освіту.

      Вони виступатимуть та презентуватимуть свої ідеї щодо ефективного використання інформаційних технологій в освіті. Також вони матимуть змогу обмінюватися передовим педагогічним досвідом та сприятимуть фахівцям Microsoft розумінню під час створення нових продуктів й інструментів для освіти, – все це сприятиме інноваціям у викладанні та навчанні.

       Щороку Microsoft оприлюднює список учителів-експертів зі всього світу. В 2015 році було відзначено 44 вчителі з України. Це рекордна кількість за всі роки існування Програми.

        Сьогодні знайомимо із сертифікованим учителем-експертом Microsoft Маргаритою Калюжною. Маргарита є ініціатором багатьох освітніх проектів як в Україні, так і закордоном. Презентуємо новий освітній проект "Школа у Хмарах".

    Пані Маргарито, як виникла ідея Школи у Хмарі?

        Сама ідея належить професору Шугаті Мітрі, який у 2013 році зміг реалізувати свій проект зібравши на TED більше мільйона доларів. Його приклад надихає діяти. І ми створили Школу у Хмарі - можливість персоналізованого та компетентністного вивчення у зручному для дитини середовищі, створення діяльнісного та соціально вбудованого вивчення у відкритому просторі.

    Яку мету ви плануєте досягти під час реалізації даної ідеї?

       Нашою метою є створення та розвиток навчального середовища за допомогою хмарних сервісів для групи дітей різного віку. Основним інструментами є OneNote Online – інформаційний блок та група Facebook – спілкування.

      Для кожного учасника Школи пропонується вибудувати власну траєкторію вивчення з урахуванням його потреб та захоплень. Ми створили для кожного карту пам'яті, у якій зазначили дані з вашого анкетування та запропонували шляхи реалізації. Карту пам'яті ви редагуєте та додаєте інформацію, яка на вашу думку найбільше відповідає вашим інтересам. Спілкування - найкращий шлях для досягнення результату.

    Карта пам'яті у кожного своя і лінк до неї зберігається в персональному Записнику Школи у Хмарі. Записник названо ім'ям з першої літери прізвища та назвою міста учасника.

    І скільки учасників вже налічує ваша Школа у Хмарах?

    У школі 27 учасників віком від 7 до 16 років з різних міст: Вінниця, Гола Пристань, Кіровоград, Рівне, Солоне, Хмільник. Сучасні технології дозволяють перебувати будь-де, але бути об’єднаним з іншими.

    Пані Маргарито. Досить цікаво дізнатись – а яка ж мотивація участі? Що саме учасники очікують від участі у Школі?

    Замість відповіді наведу кілька висловів самих дітей "Очікую нових можливостей та розширення нових знань", "Цікаво отримати нові знання завдяки новим технологіям та знайти нових друзів", "Це унікальна можливість мати справу з розумними кваліфікованими людьми, які дійсно можуть багато чого навчити й тим більше незвичайним способом".

    А які активності ви пропонуєте учасникам?

    Активності для учасників розподіляються наступним чином:

    • Персональні, тобто саме цей учасник виконує саме цю активність;
    • Спільні, тобто це певні активності, які учасники виконують разом, наприклад, "Спільний проект";
    • Зустрічі з експертами. На запрошення організаторів проекту будуть проходити зустрічі з різними людьми, чий досвід буде цікавим нашим учасникам.

    Всі активності учасники виконують у зручний для них час, крім тих, які плануються заздалегідь і відбуваються он-лайн. Часові рамки для виконання зазначаються при описі активності.

    Зустрічі з експертами – як це відбувається?

    Ми запрошуємо на онлайнові зустрічі людей, які мають успішний досвід реалізації різноманітних проектів. Людей, які можуть поділитися своїми знаннями і вірою в те, що все залежить від самого себе. Якщо ти бажаєш, ти можеш і ти обов’язково цього досягнеш.

    Які активності виконували учасники протягом тижня?

    Учасники редагували спільну онлайнову дошку: додавали свої очікування. Знайомилися один з одним у групі на Facebook. Разом редагували карту пам'яті та створювали прототип ланцюгової реакції. Розпочали роботу над спільним проектом #‎55причин.

    Наприклад, створення прототипу ланцюгової реакції передбачала декілька етапів: пояснення процесу, дослідження варіантів, створення власного прототипу та його зйомку, запис у OneNote власних спостережень та поширення інформації за допомогою QR-коду.

    Кого ви приймаєте до школи?

    Ми відкриті для всіх. Тож запрошуємо всіх бажаючих.



    Джерело: http://osvita.ua/school/49848/
    Категорія: Мої статті | Додав: bytyz (08.02.2016)
    Переглядів: 53 | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    avatar